De beste bureaus voor het beste meisje
Succes stories voor pro’s

Na al die jaren in een kart alle prijzen in de wacht te hebben gesleept, besloot Max dat hij klaar was voor de Formule 1. De koningsklasse, the best of the best. Max ging voor Toro Rosso, maar kreeg Red Bull. Omdat hij gewoon de beste is. Daarom.

Bij mij ging dit niet anders. In de herfst van 2016 besloot ook ik dat het tijd werd voor finetuning. Ik richtte Copyfy op en kreeg al snel mijn eigen Toro Rosso. Maar net als Max ben ik niet snel tevreden!

Copyfy Top 10

Ik heb een top tien lijstje gemaakt van internetbureaus en marketing- en communicatiebedrijven waar ik graag voor zou willen werken. Toppers die in mijn (pit-)straatje vallen. Vervolgens heb ik ze een mailtje gestuurd. Uhhm… 😉
Soms moest ik gas bijgeven, maar het resultaat is dat ik bij 8 van deze 10 bedrijven óf een afspraak heb kunnen maken óf een toezegging voor een opdracht heb gekregen. Wowwww!

Tijdens de gesprekken heb ik gevraagd wat de doorslag gaf om me uit te nodigen voor een gesprek. De opvallende manier waarop ik de eigenaars persoonlijk in mijn mail heb aangesproken en de pakkende teksten op mijn website waren de meest gehoorde aanleiding. Dát is nl. precies waar de beste bureaus naar zoeken; originaliteit en authenticiteit.

Owwww…. heb ik jou over het hoofd gezien?

Here I am!

Copyfy Happy emoTijdens gesprekken wordt mij regelmatig gevraagd of ik een niche heb. Hemel NEE! Op de makkelijkste wegen val je het snelst in slaap! Ik heb uitdagingen nodig en ben een pro in het verzamelen van informatie. Ik maak van de saaiste dienstverlening iets wat je ab-so-luut nodig hebt. Ik maak van een product iets wat je op jouw verlanglijstje gaat zetten.

Jij blij. Jouw klanten blij. Marion blij!

Kristalheldere tarieven

 

Je hebt natuurlijk graag een fixed price voor je opdracht, een aantrekkelijk aanbod, of niet dan? Tijd voor een briefing. Staat alles op scherp, dan maak ik een heldere offerte voor je en heb je twee weken bedenktijd. As simple as that!
Een ander aspect dat in de offerte steevast zal worden genoemd is de planning. I go with the flow, maar als jouw creatieve concept op punt staat tot leven te komen, maken we duidelijke afspraken over de oplevering. Goede afspraken maken goede vrienden!

 

 

Maximaal effect met minimale inspanning

 

Na de ‘go’ ga ik geruisloos aan het werk. Geen gesteggel, eindeloos overleg of discussies.
Ik doe mijn research en bezoek eventueel jouw klant. Daarna duik ik mijn glazen huis in en kom er pas weer uit als ik tevreden ben en er alles heb uitgehaald wat erin zit.
Pas nu meld ik me weer. Met sterke headlines, prikkelende crossheads en slimme CTA’s geven we tekst de finishing touch. Et voilà!

Aan taaaaaaafel!

Zit jij te springen om goede teksten? Relax! Stuur een mailtje of pak de telefoon en voor je het weet zitten we samen aan tafel!