Professionaliteit en ervaring
Mijn succesvolle ingrediënten zijn inlevingsvermogen, zakelijk inzicht en een schat aan ervaring. Ingrediënten die je gewoon moet proeven!
Als copywriter ben ik vaak een lone wolf, want schrijven betekent voor mij stilte, concentratie en focus. Mijn inspiratiebron ben jij. Hoe meer ik van jou weet en hoe beter ik jouw product of dienst ken, hoe raker mijn teksten zullen zijn.
Werken met Copyfy betekent vooral ook fun. Ik doe niets liever dan sparren met jou over content, maar er mag vooral ook gelachen worden.
Ik kom uit een ondernemersnest. Mijn vader had een houtfabriek, waar ik graag in rondzwierf. Het fascineerde me toen al hoe de tropisch houten boomstammen de deur uitgingen als snijplank of fotolijstje. Ik kende de drogerij, de zagerij, de machinehal, de spuiterij en het magazijn als mijn broekzak.
Als kind werd me al vroeg geleerd de handen uit de mouwen te steken. Dat betekende voor mij de kantine schoonmaken na schooltijd.
Als de secretaresse een nieuwe typemachine kreeg, was het afdankertje steevast voor mij. Daarop typte ik met twee vingers mijn eerste verhalen.
seconden doet het om met me af te spreken
minuten om een antwoord te krijgen op jouw mail
uur als het moet om mijn jas aan te trekken, in de auto te stappen en kennis te komen maken
Marion Smid
MIJN ZESDE ZINTUIG
PR en marketing lopen als een rode draad door mijn leven. Ik merkte al vroeg dat schrijven me heel goed afging; heel natuurlijk als een zesde zintuig. Het commerciële instinct dat ik van huis uit had meegekregen werd in de loop der jaren uitgebreid met zakelijk inzicht. Deze kenmerken zijn uniek voor een copywriter. Hierdoor werk ik to the point en begrijp ik ondernemers als geen ander.
Heb je hulp nodig bij het schrijven van content? Drop me a line!