Uitdagen, inspireren, informeren, kietelen, binden….
= aandacht   = interesse   = VERKOOP

Het is tegenwoordig heel normaal om een website te hebben voor je bedrijf. Sterker nog, je wordt niet serieus genomen als je geen digitaal ‘visitekaartje’ hebt. Maar op de digitale snelweg wordt hard gereden. Daarom zit de auto van Max Verstappen vol techniek die ervoor zorgt dat hij ‘in the picture’ rijdt, en hoe! Vergelijk jouw website maar eens met de auto van Max. Zonder slimme trucjes sta je in de pitstraat.

 

Bij Copyfy gaan wij voor pole-position! Winst dus.
Want goede teksten leveren nl. geld op. Of aandacht. Of interesse.

 

Ik maak onderscheid tussen online en offline communicatie, omdat beide middelen om een eigen benadering vragen.

Een overzicht :

ONLINE COMMUNICATIE

Webteksten

Zoals je op de afbeelding kunt zien is het cruciaal voor je vindbaarheid om goede teksten op je website te hebben staan. Unieke, duidelijke teksten staan zelfs met stip op 1!

Het schrijven van teksten voor websites en webshops vraagt om kennis van SEO. Door de juiste woorden op een slimme manier te gebruiken in de tekst, zal Google jou belonen met een hogere plek. Ook het aantal woorden doet ertoe. Ideaal zijn teksten van minimaal 1000 tot (liever nog) 1500 woorden op landingspages.

Onder webteksten vallen ook nieuwsartikelen of blogartikelen.  Door het regelmatig plaatsen van nieuws of blogs op je site zal deze stijgen in Google rankings (zie plaats 2 op de afbeelding).

De derde aanbeveling is het plaatsen van berichten in social media. Artikelen op je website kunnen eenvoudig worden gekoppeld met diverse social media-kanalen.

Webredacteur

Heb je een WordPress website of -shop, dan kan ik als webredacteur rechtstreeks teksten op je site plaatsen of aanpassen. Natuurlijk hoort daar de vormgeving bij, het plaatsen van links en/of het aanpassen van de structuur.

E-mail marketing

De meest gebruikte communicatiemiddelen zijn onze mobieltjes en… e-mail! Achter het versturen van nieuwsbrieven via e-mail zit een hele strategie, want je wilt tenslotte dat je mails worden geopend én gelezen. Beter nog, dat ze de lezer verleiden je website te bezoeken.

OFFLINE COMMUNICATIE

Persberichten

Een persbericht moet voldoen aan bepaalde eisen. Ga je voor free publicity? Verhoog je kans op plaatsing  niet alleen met een nieuwswaardige inhoud van het bericht, maar ook met de manier waarop je het bericht aanlevert.

Publicaties

Wervende of informatieve teksten voor folders, flyers, posters en andere gedrukte media. Het begeleiden van het proces via de drukker.

Copyfy gedrukte media

COMMUNICATIE ADVIES

Communicatie advies

The best of both worlds!

Als communicatie adviseur zorg ik ervoor dat al jouw externe communicatie gestroomlijnd verloopt. Ik ondersteun je bij (nieuwe) marketingactiviteiten, hou je op de hoogte van de ontwikkelingen en sta garant voor uitstekende conversies.

Copyfy adres